Menu
A+ A A-
  • Kategoria: Uutiset

1 000 euroa joulurahaa: http://www.k-supermarket.fi/jouluraha

Ruokakesko Oy/K-supermarket järjestää 1.000 euron joulurahan arvonnan kaikkien 18. - 29.11.2009 arvontaan internet-sivujen www.k-supermarket.fi/jouluraha kautta osallistuneiden kesken. Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat vähintään 18-vuotta täyttäneet henkilöt (joilla on K-Plussakortti).Kilpailuun osallistuminen ei edellytä tuotteen ostamista.

Palkintoja on 1 kpl ja se maksetaan K-ryhmän lahjakortteina. Arvonnan järjestäjä vastaa arpajaisverosta. Voittaja arvotaan 30.11.2009 kaikkien arvontaan internet-sivujen kautta osallistuneiden kesken.

Kommentit  

 
+1 #153 Jahajusca 20.12.2011 07:37
:lol: No comments!
Lainaa | Ilmoita ylläpidolle
 
 
+2 #152 Pitäisköhän ensin lukea toi juttujoopajoo 29.11.2011 18:07
Lainaus IRJALIISA JYLÄNKI-SA:
Lainaus annukka:
mikä on tarkoituksena kun tehdään kilpailu netin kautta jossa et maalaisjärellä keksi miten kilpailuun pääset osallistumaan??? petkutuksen maku jää mieleen... :cry:

Näin!!!
Huomiseen aikaa, mut sivu ei aukea. Kivaa ja kiitos..

Se huominen oli siis kaksi vuotta sitten :zzz
Lainaa | Ilmoita ylläpidolle
 
 
-1 #151 Onko feiikkiiIRJALIISA JYLÄNKI-SA 28.11.2011 16:34
Lainaus annukka:
mikä on tarkoituksena kun tehdään kilpailu netin kautta jossa et maalaisjärellä keksi miten kilpailuun pääset osallistumaan??? petkutuksen maku jää mieleen... :cry:

Näin!!!
Huomiseen aikaa, mut sivu ei aukea. Kivaa ja kiitos..
Lainaa | Ilmoita ylläpidolle
 
 
0 #150 apuasuvela 12.10.2011 13:08
:cry: eipä vaan toiminut kilpailu kassakuitin koodilla?joko se loppui?
Lainaa | Ilmoita ylläpidolle
 
 
0 #149 petkutustaannukka 16.09.2011 10:31
mikä on tarkoituksena kun tehdään kilpailu netin kautta jossa et maalaisjärellä keksi miten kilpailuun pääset osallistumaan?? ? petkutuksen maku jää mieleen... :cry:
Lainaa | Ilmoita ylläpidolle
 
 
0 #148 Hei!Siru 08.09.2011 11:16
Nämä kilpailut on pelkkää tietojen keruuta, ei ne oikeasti mitään tonneja jaa. ;-)
Lainaa | Ilmoita ylläpidolle
 
 
-3 #147 Jäi osallistumattajoku 29.11.2009 23:44
Maintenance break ja kilpailu jäi väliin!
Lainaa | Ilmoita ylläpidolle
 
 
+1 #146 Tosi harmi!Tara 29.11.2009 23:28
Kummallista ettei kilpailuun pysty osallistumaan loppuun asti , vaikka niin luvataan. Eipä tule kovin jouluinen mieli! :sad:
Lainaa | Ilmoita ylläpidolle
 
 
+2 #145 nasta juttulentsu 29.11.2009 23:11
:P
Lainaa | Ilmoita ylläpidolle
 
 
+3 #144 Lisää joulukilpailujajaettua iloa 29.11.2009 23:06
Voita kahden hengen lennot: [sensuroitu]blu e1.com/fi/fi/Pa lvelut/Tarjouks et/Joulukalente ri/ 8)
Paljon erilaisia joulukilpailuit a, esim. paras jouluresepti: [sensuroitu][se nsuroitu]suomal ainenjoulu.fi/K ilpailut/Kuvaa+ joulun+tunnelma /Kuvaa+joulun+t unnelma+-kilpai lun+s%E4%E4nn%F 6t :P
Lainaa | Ilmoita ylläpidolle
 
 
+6 #143 Joulurahakilpai luVielä mukana 29.11.2009 22:44
:eek: Klo 24.00:ään asti pitää voida osallistua!!! ePISTÄ :(
Lainaa | Ilmoita ylläpidolle